LÖRDAG

Publicerad 2012-07-14 22:04:07 i Allmänt

 
Idag ska ni veta, har varit en jävligt bra dag! Först steg jag upp halv sju för att cykla till jobbet och vara där vid åtta. Sedan jobbade jag tills ett och mötte upp Felicia på stan och vi gick hem till mig. Jag bytte lite kläder och efter det drog vi upp på stan. Köpte hårfärg och torrshampo! Vi gick även på frasses och käkade en stripsmeny, ååh nostalgi!! Efter det drog vi hem till mig och Emma kom efter en stund. Vi gjorde då tacos och hade det jättebra och sedan färgade vi mitt håååår! Så nu mina vänner är jag mörkhårig, rejält! :D Tack ännu en gång. Nu ska jag se på tv. Kram!
 

Kommentarer

Postat av: felleeee!

Publicerad 2012-07-15 01:51:30

åhåå, hoppas det blev bra med hååre!:D tack för ikv!!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela