ONSDAG

Publicerad 2012-06-27 15:44:47 i Allmänt

Tre bilder från stugan
 
Steg upp halv sju imorse för att cykla till jobbet där jag hade första passet. Gick riktigt bra faktiskt och jag ställer mig själv frågan, varför in i hela friden var jag nervös över att jobba med att sälja jordgubbar? Är för det första jättetrevligt eftersom man får träffa massa människor, man är utomhus och dessutom får man pengar för det. Idag jobbade jag från åtta till ett och tiden bara flög förbi och sedan kom Magdalena och bytte av, däremot stannade jag i mer än en timme för att det är alltid så kul att träffa Maggis! Imorgon väntar mer jobb och jag tror att morgondagen kommer bli skitrolig! Nu ska jag ta och käka massa chips, läsk och godis. Sedan käka middag. Kram! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela