Måndag

Publicerad 2011-08-29 17:27:46 i Allmänt


Idag hade jag min första språklektion och jag fick byta till italienska! Hur bra? Verkar dessutom som en skitskön grupp även där så tumme upp. Ska sätta mig ner och skriva ner det sista på engelskan som ska in imorgon och sedan ska jag och Melina göra lite mat. Lämnde förresten in mitt papper om att få ett busskort så imorgon lär jag få det, hur skönt? Läste dessutom i tidningen att dom ska ta bort massor med bussar från Umeå till Hörnefors och tvärtom, och det känns jävligt drygt. Och dom ska dessutom ta bort draggen-bussen så vi kommer behöva gå från stan eller åka lokalbuss vilket innebär att det kommer ta typ 50 minuter att ta sig in till skolan. Känns som att bussbolagen inte bryr sig om vi elever just nu men det lär ju lösa sig. http://vk.se/Article.jsp?article=471640 . Ha ett bra liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela