lista 2011, (av lgothe)

Publicerad 2011-12-31 01:04:22 i Allmänt

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- ja ojaa!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- ja!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- naj,eller en facebook-vän jag har fick barn. Grattis! 
4. Dog någon som stod dig nära?
- nej
5.Vilka länder besökte du?
- finland, danmark
.6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
- finns alltid saker man saknar. 
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
- 22/12-11, och när man gick ut 9an, började gymnasiet, träffade nytt folks osv.
8. Vad var din största framgång 2011?
-  viiiiiiiktor♥
9. Största misstaget?
- finns alltid saker man ångrar men samtidigt tror jag att allt som händer händer för en anledning.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
-  om förskylningar räknas så jaa
11. Bästa köpet?
- resor ner till skåne, sen är ju kläder alltid roligt att köpa;) eller inte för plånkan kanske
12. Vad spenderade du mest pengar på?
- mat, resor till malmö, kläder, kamera, GODIS
- 13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
-  JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
-vart jag mig i världen vänder, fest hos mange(hashahahahahahahaha),
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- hm... ta vara på alla tillfällen. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
-  lagt ner massa onödig energi på småtrams och skitsaker. 
18. Hur tillbringade du julen?
-  på förmiddagen så firade jag hos farmor med pappa, Kjell och melina och sedan kom släkten på mammas sida till mamma på eftermiddagen och då åkte jag och melina hem dit och firade.
19. Blev du kär i år?
- I am. Right now. 
20. Favoritprogram på TV?
- ser sällan på tv. 
21. Bästa boken du läste i år?
- har läst en boken tusen gånger starkare så det blir ju den boken.
22. Största musikaliska upptäckten?
- är nog den omusikaliska människan på denna gjord. 
23 . Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- pengar-check!
25. Något du önskade dig men inte fick?
- en jordenruntresa
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- hade middag några dagar innan men på min själva födelsedag fikade jag en massa. wwey standard.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
-  tvekmacka på den som viktor brukar säga! haha
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
-  svart, vanlig, tråkig
29. Vad fick dig att må bra?
- familjen,  vänner, släkten, kärleken, gymnasiet, sommaren, 
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
- hm... Justin Bieber är ju ganska nice;)
32. De bästa nya människorna du träffade?
-  oj , det är många! har lärt känna helt underbara människor som verkligen gör mina dagar! ni som läser detta vet nog vilka ni är! 
33. Har du legat på sjukhuset?
- inte i år.
34 .Hur ska du fira nyår?
- Först middag med helt underbara brudar(Kajsa och Amanda ni är bääääst)  och sedan drar vi oss in till stan där fyrverkerier väntar!
35. har du varit lycklig detta året?
- om jag har! jag har nu börjat förstå vad saker och ting är i världen. som t.ex. vänskap, kärlek och speciellt att ta vara på allt här i livet. don´t wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect. Carpe & crea diem. 
36. det bästa med hela 2011?
- nya kompisar, och gamla! familjen,kärlek,sommar, kan rabbla upp hur mycket som helst men det skulle ta så lång tid och nu ska jag sova.
37. Tror du 2012 kommer bli bättre än 2011?
- jag är hur nöjd som helst med året som gått, men samtidigt tror jag att allt kan bli bättre. som min mamma brukar säga, "varje person är som en oslipad diamant och för varje dag som går slipas den och den blir slätare."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela