LISTA

Publicerad 2011-12-11 22:36:46 i Allmänt

UTSEENDE
Ögonfärg? - bruna och typ gröna
Hårfärg? - brunett
Är det din naturliga hårfärg? - njaaa kanske lite
Skostorlek? - 35-36


HYGIEN
Hur ofta duschar du? - varje dag
Använder du deo? - varje dag
Brukar du borsta tänderna varje dag? - neeeeej varöfr ska man det för??!jdfsnfdö
Använder du parfym? - när jag lyxe till det lite!

VAD FÖREDRAR DU
Cola/fanta? - Cola
Tv/data? - dator

Med/utan kondom? - vet inte
Blå/rosa? - rosaoch blå
Skola/jobb? - Jobb
Fest/softa? - båda




FRÅGOR:
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? ingen
Vad tycker du om kärlek? - fint
Har du flashat/strippat nångång? -näää inte med flit iaf



När kramade du någon sist? -nyss
Saknar du någon speciell person? -JAAAAAAAAAAAAAAAA
Har du svårt för att bli kär? - vet inte
När kysste/hånglade du med någon sist? - måndags



Ångrar du det? - neeeej
Är du singel? - ;););););););););););)
När fick du senast en komplimang? -nyss

Har du hånglat med någon av samma kön? - nej, bara pussiiiizzzz




HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? - nej
Hånglat med nån riktigt ful? - nej
Hånglat med fler än 50 pers? - nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll? - nej
Gjort något riktigt dumt? - ja
Gjort något du verkligen ångrar? - jaaaa
Varit nykter på någon nyårsafton? - ojaaa
Åkt ambulans? - ja
Gjort nåt olagligt? - jaa
Blivit polisanmäld? - nej
Fått din mamma att gråta? - ja
Skämts över dina föräldrar? - ja
Skämts över dig själv? - ja
Sagt jag älskar dig och menat det? -ja som vänner.
Tagit droger? - nej
Druckit? - jaa men inte alkohol
Vilka kläder sover du i? - olika
Vad hatar du verkligen? - krig, osv
Varit kär? - nej



Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - nej
Är du ensam nu? - ja i detta   rum
Vill du gifta dig? - ja
Vill du ha barn? - ja

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? -  jag
Såg dig gråta? - mamma
Fick dig att gråta? - nadia för hon var så dum mot mig<3<3<3<3<3<33<3<<33<3<3<3<3<3<3
Du gick på bio med? - nadia,linto,isak och jonatan
Skällde på dig? -  hmm, var längesen. men mamma var inte så glad bnär jag inte hade städat mitt rum:DD:D: mend et var jag

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit? - njaa
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - nä min lillapussisgurkisnadia är ju i ersmark
Köpt någonting? - ja
Sjungit? - ja
Saknat någon? - JAAAAAAA



HAR JAG?
Digitalkamera? - nej system
Telefon på rummet? - jaa mobilen
Egen dator? - jaa
könssjukdom? vet inte, måste fråga nadia om hon har smittat mig
Husdjur? - nej, bara nadia
Bra kompisar? - världens bästa.
Tar du receptbelagda mediciner? - nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela