2

Publicerad 2011-10-03 22:04:43 i Allmänt

Har suttit här ett tag och försökt lära mig några ord på italienskan, sakta men säkert som man brukar säga! Fick för mig att ta kort på våran nya tavla(Follow your dreams) som slutade med att jag tog kort på våran fruktskåål. Okej, tillbaka till tavlan. Både Melina och mamma säger att den har ett bra budskap och blablabla. Men grejen är den att jag blir lite stressad när jag tittar på den. Har jag några drömmar? eeeh nä. Visst skulle jag vilja bli rik, bo i Sveriges snyggaste hus, ha världens bästa kille, få ett jobb så pengarna bara rullar in, få underbara barn, ha kvar världens finaste vänner,träffa fler underbara människor och sen hade det ju varit ganska nice att bli vän med justin bieber. Tavlan gör mig galen, visst har jag drömmar allt men hur ska jag kunna följa dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela