underbara du

Publicerad 2011-10-01 12:19:02 i Allmänt

Vi har gått i samma klass sen förskolan, emellertid var vi ovänner då. I 4an när Greta flyttade började det sakta vända och sen dess har det varit vi. När folk undrade om vi skulle komma så var det vi. Vi var vi. Vi har gått med varandra varje dag till och från skolan. Vi har skrattat så att vi gråtit och vi har gråtit så vi har skrattat.
.
Jag minns en kväll, mamma hade just berättat för mig att dom skulle ner till stockholm. Tanken slog mig att vi kunde följa med och bo hos min moster. Vi for 6 på morgonen och det var kvällen innan vi bestämde att vi skulle fara. Väl där borta hade vi så jävla roligt. Jag och Denise, i Stockholm. På äventyr i storstan. Vi tog oss till och med till Gröna Lund och åkte skitarna av oss.
.
Efter skolan en dag gick vi och tog svininfluensansprutan och redan på vägen hem kände vi smärta i armen. Fula som vi är omvandlades vi till grisar. Där på cykelvägen, ute i kylan låg vi på marken och lekte grisar. Nöffade och skrattade.
.
Förra året när vi tagit mopedkortet drog vi alltid ut och körde, oftast tog vi raggarrundan. Den rundan tar vi än idag, "Ska vi ta raggarrundan eller? JAAAA". Det finns nog ingen som vet vad det är för runda, bara jag och hon, Vi.
.
Dagarna innan jag åkte på språkresa följde jag med din familj till eran stuga. Det var första gången. Det var de dagarna jag blev Manne, two in one. Sen dess har det följt mig. Murre, Manne, Mirre, Miranda.
.
När dom flesta började tycka att discon var skittråkiga började vi tycka att det var skitroligt. Dom flesta var på fredagar och vi drog alltid in på stan efter skolan och sedan gick vi hem till mig. Sminkade oss dyngmycket och sedan drog vi ut och dansade loss. Ett disco blev jag väldigt ledsen på av en anledning, allt slutade med att du hade odlat päron och det gjorde att vi båda började skratta så mycket så att vi började gråta.
.
Sen kan jag ju även nämna laman.
.
Det jag vill berätta är hur jävla bäst min andra halva är. Denise.

Kommentarer

Postat av: manne makers

Publicerad 2011-10-02 16:30:53

åh hjärtat vad fint, vart typ tårögd... du är bästbästbäst! du är verkligen det, jag älskar dig min allra bästavän. jag vet ärligt inte vad jag skulle göra utan dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela