what´s wrong?

Publicerad 2011-10-23 15:53:02 i Allmänt

pimp myspace
Har just sminkat mig och håller nu på att packa mina väskor för att vara hos mamma i två veckor. Gårdagen var stört mysig med Denise, Emma och Linnéa, vi bakade kladdkaka, chips och drack cola och sedan såg vi världens läskigaste film enligt mig själv. Minns dock inte vad den heter men Emma(vet att du läser min stört roliga blogg,heheheeller inte) du kan ju gärna kommentera vad den heter för er som vill veta. Bilder kommer kanske senare ikväll eller så. Näe, nu måste jag fortsätta packa så att jag är färdig när mamma och Hans kommer. Peace!!! 

Kommentarer

Postat av: eeeemmm

Publicerad 2011-10-23 17:42:58

DEN HETER HOME MOVIE HIHIHI

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela