DETTA SKICKADE PIFF TILL MIG PÅ FACEBOOK. IT´S FUNNY BECAUSE IT´S TRUUUEEE

Publicerad 2012-04-03 17:11:10 i Allmänt

True story.
Har haft en jobbig dag idag, eller eftermiddagen gjorde den jobbig men ändå hade jag bara en lektion efter lunch. Har så himla mycket nu i skolan. Helt sjukt!!!! Två stora inlämningar, samhällsläxa till imorgon, samt en boklogg på torsdag och sve-tal. ååh tagga till.. Dock blev min dryga dag bättre eftersom viktor kom till mig efter skolan och drog typ för 30 minuter sedan och sedan kommer han tillbaka efter sin träning. Nu ska jag försöka ta tag i mitt jävla plugg. Ha ett bra liv!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2012-04-03 17:16:15

det kommer få jätte bra bästa puff! <3 snart är allt över!

Postat av: wilma

Publicerad 2012-04-03 21:48:05

haha så jävla sant mirre:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela