FREDAG

Publicerad 2012-04-06 22:59:23 i Allmänt

idag har varit en bra dag, jag har skaffat instagram(mirandhha), jag har vunnit över viktor i wordfeud, jag har fått pengar av farmor och kjell, jag har ätit tårta, jag har läst 50 sidor i en bok, jag har gjort bort en uppgift som skulle in ikväll vilket innebär att jag nu har lov, jag har varit ute i solen, jag har twittrat flitigare än aldrig förr, jag har ätit en otroligt god skinkmacka, jag har blivit bättre på att smsa med iphonen, jag har insett att det snart är sommarlov, jag har vattnat blommorna, jag har druckit mycket vatten, jag har lyssnat på musik, jag har träffat min underbara farmor och kjell som jag sa tidigare, nä, denna dag har varit förjävla bra faktiskt! trots att jag saknar min älskade viktooj och underbara vänner. morgondagen verkar bli kung den också eftersom då far jag, melina och pappa till farfar och thordis där vi ska gratta mig, melina och thordis på födelsedagen samt grilla korv och vara utomhus. looooveit!

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2012-04-08 16:30:52

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela