INKÖP

Publicerad 2012-04-10 12:38:28 i Allmänt

Häromdan var jag och shoppade med min storasyster.( Vi är inte riktiga syskon men vi kallar ändå varandra syskon eftersom vi är så pass nära varandra och vi har bott tillsammans under några år. Robin, Jesper och Malin. Vi bråkar som riktiga syskon, vi busar som riktiga syskon och vi jävlas som riktiga syskon. Nä i mina ögon är vi syskon trots att vi varken har samma mamma eller pappa. Så det var alltså min storasyster Malin jag åkte med.Så nu vet ni alla ;) ) . Okej. tillbaka till shoppingen. Jag fick hem ett par vita converse och ett linne. Linnet kostade bara 149kronor! 

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2012-04-10 19:48:25

du hatar inte att vara snyggast på jorden iallafall.

Postat av: Nadia

Publicerad 2012-04-11 10:18:27

Klart ni är syskon, det avgör ni och ingen annan!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela