FREDAG den 13onde

Publicerad 2012-01-13 18:46:04 i Allmänt

Efter skolan kom pappa förbi och hämtade mig och vi åkte och handlade massa. Efter det drog jag bara hem, satte på mig myskläder och åt. Och nu sitter jag här, mätt och trött. Min kväll ser skön ut. För första gången på länge ska jag bara vara hemma och vila. Är verkligen hur slut som helst. Smsar just nu med Viktor som är på väg till Gävle just nu och kommer hem på söndag. Saknar honoooooooom. ♥
Okej, fredag den 13onde idag. Har det hänt något för er? Min morgon var jobbig, höll nästan inte på ta mig upp. Sen kom min buss några minuter sent vilket gjorde att jag var sjukt nära på att missa 1an till skolan- som jag verkligen var tvungen att ta. Dessutom tappade jag ner min mobil i mittgången i bussen och den flög i tre bitar. Så lite otur har jag väl ändå haft?;);) Hahaha!
Nä nu ska jag slappa jävel! Hare göttfolks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela