Linnéa, Emma och Felicia

Publicerad 2012-01-04 01:02:17 i Allmänt

Hade en jättemysig kväll med bruttor. Vi har inte träffats på svinlänge så vi hade väldigt mycket att prata om. Vi käkade även massa göda som ni ser på bilden och sedan spelade vi spel. Kan verkligen säga att jag har saknat dom så jävla mycket. Saknaden går inte att beskriva med ord.
När jag kom hem satte jag mig och såg hockeyn med pappa och Melina men nu verkar hela kanalen lagt av och det har blivit så för Nadia också så vi är lite smått sura. Haha ;) Ska nog börja ta bort mitt smink och sedan ska jag krypa ner i min säng. Natti!

Kommentarer

Postat av: Dryer

Publicerad 2012-01-04 02:14:14

har saknat dig också Miranda!<3

Postat av: f e l i c i a

Publicerad 2012-01-04 14:39:32

Härligt att få träffa dig igen murre! har saknat dig sjukaste mycket (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela