RÖD PESTO

Publicerad 2012-01-05 14:22:08 i Allmänt

Kom hem för en timme sedan från stan. Ganska onödigt att jag drog dit eftersom jag kom dit halv 10 och sedan la jag mig och sov tills pappa hämtade mig igen och sen åkte vi hem till H-fors. Väärt njaaa.
Började morgonen med en pesto och kesomacka, och sen gjorde jag en likadan macka hemma hos mamma. Alltså jag kan inte få nog!!!! Ni alla måste prova det, det r fan magiskt.
Jag åt röd pesto första gången den 30onde december och sen dess är det typ det enda jag käkar. Man kan verligen ha det till allt, på mackor, i pasta, på kyckling, som sagt. ALLT! :D
Ska förresten gå och koka lite pasta nu med röd pesto! Peace

Kommentarer

Postat av: gabriella

Publicerad 2012-01-05 14:33:08

sv: Ja det är det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela