Fredag och lördag!

Publicerad 2012-01-08 15:51:40 i Allmänt

Hejs! Sitter just nu och ser på skidor med pappa. I fredags var jag med Denise, Felicia, Emma och Linnéa. Vi såg på film och käkade chirre,dirre å cola. Haha hata inte! Sedan på kvällen åkte jag in till stan igen och på dagen igår mötte jag upp Nadia på monki. Köpte en ny tröja och sedan tog vi bussen till Nolia där vi såg på hockey. Och gissa vem vi träffade dääääär?!?!?! Matildaaa<3+hennes finska kompis. Hon har ju varit i Finland hela lovet typ så det var svinroligt att träffa hon igen.

Efter matchen igår gick vi hem till Matilda där vi käkade och sedan runt halv 9 kom jag till Viktor där jag sov över och tog bussen hem imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela