LÖRDAG

Publicerad 2012-06-09 15:21:16 i Allmänt

Hej! Har precis bakat en västerbottenspaj eftersom jag var så himla sugen på det, fick värsta rycket typ. Tog precis ut den från ugnen och den var skitsnygg! Imorse följde jag med och storhandlade med mamma och Hans. Sedan dess har jag även hunnit en sväng på stan, la undan två saker på BIK BOK och sedan gick jag på h&m och där träffade jag på Nåddi. Sitter för nuvarande och äter massa naturgodis och tittar igenom massa bilder på mammas dator, haha skitroligt!
Detta var för cirka ett år sedan.
Förra året i april. 
Mars 2011. Köpte löshår som jag aldrig orkade använda.
Oktober 2010. "Fjååårtiz" som jag förmodligen då hade skrivit det.
November 2010. Hehe griiiis.
Också november 2010.
Fler bilder kommer kanske någon annan gång för nu ska jag äta mer västerbottenspaj, blev jättegod!!!!!yeeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela