MÅNDAG

Publicerad 2012-06-25 22:51:56 i Allmänt

JAG HAR PRECIS GJORT EN STÖRT PINSAM GREJ!!!!! Jag har länge trott att mannen som har ettan här på övervåningen var italienare och att han hade varit och pratat i vår italianoklass. Har sett honom liksom snabbt när han gått utanför och så. Jag var verkligen BERGsäger på att det var han. Så idag var jag ute och sedan hör jag honom där i trapphuset så jag halvligger medans jag öpnnar dörren och säger, "ciao, mi chiamo miranda", han ba stod där och sa "va?" och log lite sådär frågande. och jag ba, vafan förstår han ingenting eller så då sa jag det igen, ciao, mi chiamo miranda och just då upptäcker jag att det är inte alls han så jag ba, oj, ropar på mamma som såg allt och säger, oj det var fel person. hejdå. och sedan stänger jag dörren. alltså detta var bland det sjukaste jag har varit med om och jag blev hur röd som helst. helt sjukt. och hans min!! han förstod nog inget alls!!! han måste ju liksom tro att jag var dum i huvudet eller något!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela