MELINAS STUDENT 2012 (LÅNGT INLÄGG)

Publicerad 2012-06-15 22:45:28 i Allmänt





Sorligt att det är två år kvar för vissa, men samtidigt kommer dessa två år gå jävligt snabbt och snart är det min klass, bästa klass, som kommer att stå där och skrika oss hesa. Jag är redan taggad! Från början fick studenterna riktigt bra väder men medans dom åkte började det regna sönder. Efter Melina hade åkt flak kom hon hem där hon firades med som sagt, jävligt många presenter och sedan var släkten här. Så vi käkade i massor och sedan på kvällen jobbade jag. Men tillbaka till studenten, vet inte riktigt hur många som skrek två år kvar och från en början skrek Melina och hennes kompisar ett år kvar och jag ba whhooot? Så jag rättade till dom och skrek två år kvar och sedan blev det rätt! Hemskt att min syster inte ens vet att jag har två år kvar;););) 
Bilderna här ovan är inte i ordning eftersom internet laggade och då hade vissa sparats och så vidare, men det dug ju ändå! Nu ska jag duscha och sen ska jag till h-fors där kvällen ska tillbringas med ett gäng riktigt sköna och saknade brudar! Grillat står på schemat. Kram! (DETTA INLÄGG TRODDE JAG ATT JAG HADE LAGT IN MEN TYDLIGEN INTE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela