NÅDDI

Publicerad 2012-06-09 22:55:34 i Allmänt

Kom hem för en stund sedan. Har varit med Nadia sedan maten och vi gick och köpte glass och pratade en stund innan hon skulle med bussen. Ska snart ta bort sminket och sedan ska jag faktiskt sova hade jag tänkt mig. Igår (fredag) gick jag och la mig just efter tio vilket är helt sjukt tidigt för att vara mig och för att vara helg!!! Och dessutom ska jag gå och lägga mig tidigt nu också. Imorgon kommer äntligen min viktor hem från Bjästa så imorgon kommer bli en till bra dag. Natti♥


Två underbara människor som verkligen är helt underbara. Vet att ni inte vet min blogg eller så. Men jag saknar er och det suger att vi bor så långt ifrån varandra. All kärlek. Torquay 2010. Josefin och Anna. Bästa resan jag gjort i hela mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela