TISDAG

Publicerad 2012-06-26 19:39:35 i Allmänt


Var ledig idag och då tog jag tillfälle att gå lite på stan och träffa piff. Först gick jag med Melina en stund och sedan skulle hon iväg för jobb så gick med natta en stund och sedan själv. Köpte en bikini för ett tag sedan men när jag satte på mig den insåg jag att nederdelen var helt pösig och då kunde jag inte byta stolket vilket innebar att jag var tvungen att köpa en mindre, tog den sista, yeyah! Sedan vid tre träffade jag bästa piff och vi satte oss på cafestationen och pratade och jag köpte en bulle. Har väl ätit godare bullz men den dög väl ändå! De fyra sakerna här ovan är saker jag kom hem med idag. Har länge tänkt att köpa låga converse och sedan gick jag in och såg dessa. Jag är förälskad. Dessutom är det lite roligt att inte ha likadana som alla andra har eftersom många använder converse inklusive jag. Men dessa är ju miiiinst lika snygga om inte snyggare så jag är helnöjd! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-15 18:25:09

Snyggt!
Var har du köpt linnet ?:)

Svar: Det är från BIKBOK! :)
Miranda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela