TORSDAG

Publicerad 2012-06-21 20:35:33 i Allmänt

Hejhej! Igår på dagen åkte jag och Robin(storebror) runt i Umeå med bilen och kollade i lite affärer och så. Sedan storhandlade jag och mamma efter maten och sedan sprang jag till cafestationen där Sarah väntade. Däremot bytte vi till waynes när vi insåg att cs nästan just skulle stänga när vi kom. Där satt vi och pratade om massor och sedan gick vi hem till mig och hängde. Så himla roligt att träffa henne för det var på tok för längesen vi träffades!!!
Imorse steg jag upp halv sju för att sedan börja jobbet åtta. Jag har aldrig någonsin varit med om så mycket folk. Men trots att det var stressigt var det riktigt roligt men men rygg kanske inte mår sååå jättebra efter att ha burit massvis med jordgubbar och stått i mer än åtta timma konstant. Men pengar rullar in som det ska yeah! Imorgon väntar ännu en dag med jobb från åtta till tre och sedan cyklar jag snabbare än någonsin hem, byter om och sedan springer jag till tåget som tar mig till Övik. Väl i Övik ska jag möta upp Viktor och sedan åker vi med mamma till vår stuga en bit bort. Det ska bli så himla roligt att träffa min älskling imorgon, har saknat honom så! Dessutom har vi ett halvår med varandra imorgon eftersom det är den 22. Jag älskar verkligen den pojken så jävla mycket!!!!!!!!! Nu:jordgubbar och grädda! Sedan: duscha och sova! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela