TORSDAG

Publicerad 2012-06-07 18:09:39 i Allmänt

Hej! Nu har jag börjat jobba. Imorse började jag klockan åtta och slutade ett, efter jobbet cyklade jag ner till skolan och världens bästa lärare, Hanna, bjöd oss på fika. Men som sagt, jorgbubbar! Jag jobbade första passet i tisdags och det gick bra. Sedan efter jobbet åkte jag och Piff och fotade min syster och hennes kompisar innan de skulle fara iväg till balen. Alla var verkligen hur fina som helst!!!!  Väl på röda mattan var det huuuur mycket folk som helst och det var omöjligt att ta sig fram. Men sedan frågade jag om jag kunde komma fram och få ta kort på min syster och då gick det bra. Uppskattar sånna människor sjukt mycket, för vissa bitchar ju bara eller bryr sig inte ett skit. Nu ska jag lägga in bilderna från balen och lägga upp dom här! Kung huh? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela