GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄRLDENS BÄSTA DENISE.

Publicerad 2012-03-20 18:18:41 i Allmänt

stockholm, min båt, brottningsmatcherna (som jag alltid vann;) ), alla kladdkakor vi bakat, all mat vi lagat tillsammans på hkn, konfan, alla killar och alla killproblem, discorna, fjortisarna som vi var, töntarna vi var, osminkade, söndersminkade, skitsnacken, alla gånger vi lagat mat hemma, när du klippte mitt hår på din studsmatta, alla övernattningar, psg, uff, alla gånger vi drivit med folk på chatroulette, minns du när vi blåste upp ballonger som bröst och alla trodde dom var äkta?, alla gånger jag åkt på din rygg, massagestolen som vi alltid satt i, alla lektioner vi suttit med varandra, 7-9an, min stuga, din stuga, midsomrarna, alla våra bråk, alla tjafs, första gången du åkte slalom, agnes, bygdsiljum, gröna lund, kulturnatta, första gången du var i stockholm, när vi for till stockholm helt själva och klarade oss helt utan någon som hjälpte oss, alla middagar, alla luncher, promenaderna till och från skolan, när vi lekte grisar efter svininfluensansprutan, alla pruttar vi lagt, alla gånger vi gått på toa tillsammans, hörneforsdagarna, listan tar aldrig slut. alla gånger vi käkat på frasses, cykelturer, moppeturer, raggarrundan med mopederna, coca cola och icas egna mozzarellapizza, alla gånger vi gått på stan, skolavslutningarna, dunjackorna, när vi klädde ut oss till killar och ingen kände igen oss, när du klippte och färgade mitt hår, alla gånger vi gick på den där affären mitt emot mvg och tog massa egobilder, idrotten, alla gånger jag "flygit" på dina fötter, nyår, alla gånger vi frysit näsorna och fötterna av oss på vägen ut och hem, ug, alla löften vi lovat varandra, alla danser, alla gånger vi fulat sönder oss, alla innebandyträningar och matcher, alla skratt, alla gråt, allt. denise- jag saknar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela