FREDAG/det är så tydligt

Publicerad 2012-03-16 22:32:35 i Allmänt

Kom precis hem från mormor och morfar där jag tillbringade min tid efter maten. Var roligt att få träffa dom igen! Jag trodde aldrig att solningen skulle ta på som den har gjort- jag är en kräfta nu. Och då driver jag tyvärr inte. Frågan är hur dum jag är som steker mig själv i 18 minuter när jag inte ens är van med sol. Aja, är huvudet dumt så får kroppen lida, så är det och kommer alltid vara. Har iaf lärt mig av detta nu.
Har tänkt att börja gå och lägga mig redan nu eftersom imorgon väntas massa roligheter! Bakning i flera timmar med underbara vänner och sedan middag med mia famiglia på Viktoria. Detta kommer bli underbart. Puss och godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela