SÖNDAG

Publicerad 2012-03-25 16:22:24 i Allmänt

Hej! Imorse vaknade jag helt förvirrad för att Viktors klocka var 12 och min klocka 11- jag fattade iiiingenting. Ringde mamma och fick reda på att den var 12 och just efter ett skulle jag vara hos mormor och morfar för fika och fick därför lite bråttom. Dock skjutsade Viktor mig nästan hela vägen hem så det gick jättesnabbt. Nu har jag tagit fram min cykel från förrådet.Cyklade från busstationen(där mormor och morfar bor) och insåg hur dåligt tränad jag är... Ett ord som kan beskriva turen hem till stadskyrkan ungefär är ordet JOBBIGT. Nu har jag käkat godis som Kim hade lämnat till mig. Tihi tack:D
Jag klarade förresten av att ha HTCn i två dagar och sedan var jag less. Fy vad jobbigt det är att ha touchmobil(har ju haft det förr också men nää, alltså det går fan inte... Min underbara, lilla, söta och gulliga samsung är den enda rätta!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela