FREDAG

Publicerad 2012-05-18 11:39:17 i Allmänt

Hej! Sitter just nu vid datorn med skön musik dunkandes. Ska snart sminka mig lite och sedan städa mitt rum lite och plugga lite italienska hade jag tänkt. Alltså förstår ni att jag inte kommer att ha italienska något mer? Känns fan tråkigt. Man kan ju välja till det i 2:an och 3:an också men eftersom jag har ganska svårt att lära in saker, t.ex. glosor tar en evighet för mig att lära in så är språk kanske inte det bästa för mig när det tar så otroligt mycket tid av allt annat. Man har ju trots allt glosor nästan varje vecka och det tar ju ganska mycket tid. Däremot vill jag verligen rekommendera att välja italienska 1 för det har verkligen varit hur roligt som helst. Dessutom tycker jag att Lena har varit en grym lärare!
Nu ska jag plugga in veckodagarna och verkligen försöka göra mitt bästa på kursprovet på torsdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela