LÖRDAG

Publicerad 2012-05-19 17:26:37 i Allmänt

Okej. Jag sätter shoppingförbud på mig själv nu fram till skolavslutningen. Det jag får köpa däremot är en klänning, skor och underkläder. Kom hem med en till bikini idag. En rosa! Är nöjd. Köpte även en glass på donken och fick huuuuur mycket daim som helst!! tackardonkenpöjken.
Jag har seriöst gjort av med hur mycket pengar som helst nu i slutet. Inte bra alltså men kommer ju tjäna pengar i sommar, dock kommer jag jobba otroligt mycket också men... Kan ju säga att jag vaknade inte på det bästa sättet imorse... Ibland hatar jag att bo centralt, vaknde iaf av att de spelade världens sämsta musik... #ssch #villesovatack #lärsomnapåsammasättikväll #loveit.
Nu ska jag och Melina äta. Kram♥
Viktoooor kom heeeeeeeeem, saknar dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela