ONSDAG

Publicerad 2012-05-23 21:29:35 i Allmänt

Less är bara förnamnet. Kursprov i italienska imorgon. Kommer verkligen gå dåligt. Något som jag blir lite ledsen över är att detta sista prov är det enda som sätter våra betyg i italienskan enligt vår lärare. Varför har vi ens haft andra prov då för? Jag har ändå fått jäkligt bra på proven vi har haft och jag känner på mig att provet imorgon kommer gå så otroligt dåligt. Har knappt hunnit plugga eftersom man hela tiden har så mycket i skolan... Har dock försökt att plugga ikväll och det blev väl typ till det sämre, blandar ihop allt just nu.
Jag ska gå och duscha nu och sedan sova. Behöver. Verkligen. Sova. Tidigt. Ikväll. Puss!

Kommentarer

Postat av: f e l i c i a

Publicerad 2012-05-24 00:14:09

lycka till!!!!:D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela