ONSDAG- IBLAND KÄNNS DET JOBBIGT ATT KÄMPA

Publicerad 2012-05-09 20:20:40 i Allmänt

Hej! Dagar som idag hatar jag min feghet extremt mycket. Vågar inte åka buss själv typ. Så jag gick hem från skolan idag, i REGNET. Fy och blä. Nu ska jag plugga till provet som är imorgon. Sista sekund som alltid. Så stolt över mig själv och min egenskap som är så underbar att ha. Love it! 
En bild på en person som alltid gör en glad. Alltid. Min piff. Och all kärlek till alla mina underbara vänner som verkligen gör så att allt är så himla bäst. ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-09 21:18:10

Hur gör man sådär? :D

Postat av: miranda

Publicerad 2012-05-11 15:52:20

sv: http://neave.com/webcam/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela