Ska stänga min dator nu. Har inte suttit vid datorn på 4 dagar, inte ens öppnat den. Haft fullt upp med älsk.

Publicerad 2012-05-01 22:26:34 i Allmänt

Måste bara berätta en rolig sak som hände igår på festen, det kom fram en tjej till mig och sa, "Alltså du är så jävla lik Kenza, du är så stört snygg!!!!". Blev helt paff över komplimangen och sa något som "haha men nej, tack, haha". Kan säga att den kommentaren gjorde min kväll nå så jävulst mycket. Visst att hon hade druckit och så men jag blev ändå så himla glad!!!!  ♥
Nu kommer säkert folk störa sig på detta inlägg, jag tycker inte att jag är lik Kenza. Och jag skriver inte detta för att skryta eller något utan mer för att jag blev så glad!

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2012-05-02 22:21:13

det är sant, du är verkligen galet fin!

dock tycker jag du snarare liknar jessica alba än kenza faktiskt:)

Postat av: Tilde

Publicerad 2012-05-03 16:01:29

Du ska veta att du faktiskt liknar Kenza! även Jessica alba, du är super vacker:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela