SÖNDAG

Publicerad 2012-05-13 15:13:06 i Allmänt

Är tillbaka i staden nu. Hann sola i en halvtimme från 11 och jag fick ändå lite färg så det känns gött! Gårdagen började med att jag drog till Felicia och sedan mötte vi upp resten och gick till restaurang vid kiosken. Käkade en pizza. Fyfan. Första och sista gången på länge säger jag bara. Efter maten spelade vi brännboll, såg på hockey och sedan grillade pinnbröd som äkta h-forsare:pPpPp. Jag drog dock ganska tidigt! Men det var trevligt att träffa vissa som man saknar så himla mycket. Nä, nu ska jag städa mitt rum. Puss!
Två bilder från igår

Kommentarer

Postat av: f e l i c i a

Publicerad 2012-05-13 19:07:41

superbäst att du var med! Vi träffas allt för sällan tyck ja! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela