TISDAG

Publicerad 2012-05-22 17:33:42 i Allmänt

Nationella i matte är bortgjort. Fyfan. Det gick verkligen inte bra. Jag och Viktor höll på att komma sent till nationella, haha har typ aldrig kommit sent och sedan kommer jag nästan sent på det!!
Efter skolan drog jag hem och Viktor kom en stund, sedan skulle han på träningen och jag skulle till bussen. Nu i resten av veckan har jag "bara" kvar en idrottsinlämning, prj-prov och kursprov i italienska. Nä, tror nästan att jag ska ta det lugnt ikväll och sedan plugga imorgon, är så himla less just nu efter att ha skrivit matte från 9 till 2. Kram♥
22/05-2012 Idag har jag och min älskade Viktor varit tillsammans i fem underbara månader. Och fler ska det bli. Jag älskar dig, du är verkligen bäst!!!!!!  Bilden ovan är en bild från kanske andra, tredje gången vi träffades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela