TISDAG

Publicerad 2012-05-29 15:44:41 i Allmänt

Tisdag idag och jag slutade redan vid två. Slutade dagen med ett prov som jag verkligen kommer att få F på. Kanske inte så konstigt när man inte pluggar tillräckligt? I samma veva som jag gick ut från salen frågade jag direkt när omprovet var, och det var på tisdag nästa vecka. Har redan skrivit in det in kalendern för så dåligt gick det tyvärr! Sitter förnuvarande och äter mackor och lite rester från igår och ska försöka plugga en aning. Har ett prov imorgon och ett på fredag.

Idag har jag på mig mitt fina halsband som jag fick av Nadia i födelsedagspresent! Älskar´t!

Kommentarer

Postat av: Nadia

Publicerad 2012-05-29 16:03:02

Nåå gummzi<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela