TORSDAG

Publicerad 2012-05-17 19:38:19 i Allmänt

Gick upp ganska tidigt imorse och sedan dess har jag lyssnat på musik, ätit massor av gosaker, gått på stan en stund och så vidare. En ganska skön dag det vill säga! När jag och Melina tänkte gå hem gick jag in och impulsköpte en hårfärg.
Denna färg jag köpte. Jag vet att man inte kan färga håret ljusare utan att man måste bleka det men varför jag köpte denna färg var för att jag ville ha en och samma färg i hela håret utan att få det mörkare. Jag vill inte få randigt hår(än hur bra folk lägger slingerna tycker jag ofta att det ser onaturligt när man har slingat på mörkt hår) och jag vill inte heller färga hela håret. Resultatet blev helt okej och nu har jag inte längre någon utväxt utan samma färg i hela håret (nästan).
Sitter och ser på hockey nu men hade egentligen tänkt att dra på ekonomifest men jag är för otaggad och dessutom har min hals blivit ännu värre igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela