TORSDAG JAG HAR HITTAT VÄRLDENS FINASTE SKOR

Publicerad 2012-05-24 15:51:00 i Allmänt

Hej! Alltså ser ni hur perfekta dessa skor är? Perfekta är verkligen ordet. Provet idag gick inte bra tyvärr men vädret väger upp det, sol och varmt(jobbigt varm när man är i skolan och har massa kläder på sig, ååh). Håller förövrigt på att dö pga av pollen(et??), eller jag vet ju inte om det är det men kan vara det. Jag nyser hela tiden, det klias som tusan i ögonen, och inte tala om näsan, kliar där också och på detta är jag också snuvig. Kan det bero på pollen eller är det kanske en förkylning? Aja, jobbigt är det iaf!
Nu klockan sju ska jag möta upp massa sköna människor för att planera och träna inför yran som börjar redan imorgon! Kram♥

Kommentarer

Postat av: Nadia

Publicerad 2012-05-24 17:17:04

FRÅN VARS?!

Postat av: petra

Publicerad 2012-05-25 09:42:06

det är pollen!!!! jag lider av exakt samma :( det är as drygt!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-09 16:51:57

vart kommer dessa ifrån?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela